IniciGrupsConversesMésTendències
Cerca al lloc
Aquest lloc utilitza galetes per a oferir els nostres serveis, millorar el desenvolupament, per a anàlisis i (si no has iniciat la sessió) per a publicitat. Utilitzant LibraryThing acceptes que has llegit i entès els nostres Termes de servei i política de privacitat. L'ús que facis del lloc i dels seus serveis està subjecte a aquestes polítiques i termes.

Resultats de Google Books

Clica una miniatura per anar a Google Books.

S'està carregant…

Le grand n'importe quoi

de Jean-Pierre Marielle

MembresRessenyesPopularitatValoració mitjanaConverses
722,367,949 (2)Cap
D cal . Il para t que je le suis. Il est certain que je ne suis cal en rien. Apr s cinquante ans promener sa haute silhouette devant les cam ras ou sur les planches, Jean-Pierre Marielle se confie pour la premi re fois. Dans cette balade au coeur de son intimit , on croise les copains de toujours, Belmondo, Rochefort, Salavador et les autres, les auteurs v n r s, Ionesco, Camus, Echenoz, Calet, les jazzmen ador s. S'il demeure pour beaucoup le personnage culte des Galettes de Pont-Aven, il est tout autant l'aust re M. de Sainte-Colombe de Tous les matins du monde. Com dien d'exception. il pr f re les paradoxes aux vidences. Aussi l'aise dans la truculence, le burlesque, la fantaisie que dans la sobri t , la retenue et la profondeur. l'image de l'homme Jean-Pierre Marielle, solaire, jouisseur, fort en gueule, mais galement solitaire, discret et cultiv .Dans un joyeux bazar haut en couleurs, bons mots loufoques, traits d'esprit et anecdotes savoureuses composent l'autoportrait sensible de l'un des Grands ducs du cin ma fran ais.Ecoutez un extrait du livre offert par Audiolib… (més)
Cap
S'està carregant…

Apunta't a LibraryThing per saber si aquest llibre et pot agradar.

No hi ha cap discussió a Converses sobre aquesta obra.

Es mostren totes 2
> Babelio : https://www.babelio.com/livres/Marielle-Le-grand-nimporte-quoi/208608

> LE GRAND N’IMPORTE QUOI, de Jean-Pierre Marielle. — Ah ! Jean-Pierre Marielle ! Voix de baryton, une certaine élégance, éclectisme du goût, humour jubilatoire, un côté français - très français, capacité de jouer les cons sans forcer sur la composition (sic), grande gueule d'épicurien.
Cet abécédaire désordonné de souvenirs, méditations flâneuses, sans prétention, nous fait découvrir l'art de vivre de ce morvandiau, monté à Paris dans les années 1950.
Sa garde rapprochée : Carmet, Rochefort, Camus, Belmondo, Salvador, Lonsdale, Cremer, Fabian, Brasseur, Blier, Audiard, Noiret, Rich, Verhaegue, Carrière …
Ses lectures : Flaubert, Céline, Aymé, Léautaud, Hemingway, Tchékhov, … et Henri Calet.
À écouter en audio-livre, le plaisir du texte en est décuplé : « Marielle ! Arrêtez de faire n'importe quoi ! » « Je me tache tout le temps, même dans le dos » « … et j'aime autant vous dire que les bouchons claquaient ! »
Disponible en audio-livre, lu par l'auteur, Audiolib, collection documents, durée 3h50, septembre 2010, 19 €. Éditions Calmann-Lévy, 216 pages, septembre 2010, 17 €. (Jacques MARMEY)
Carnets du Yoga, (295), Mars 2011
  Joop-le-philosophe | Jan 16, 2022 |
Des anecdotes, des souvenirs, des amis chers, des valeurs, plein de célébrités, mais…

Il manque quelque chose. Zut ! ( )
  noid.ch | May 27, 2021 |
Es mostren totes 2
Sense ressenyes | afegeix-hi una ressenya
Has d'iniciar sessió per poder modificar les dades del coneixement compartit.
Si et cal més ajuda, mira la pàgina d'ajuda del coneixement compartit.
Títol normalitzat
Títol original
Títols alternatius
Data original de publicació
Gent/Personatges
Llocs importants
Esdeveniments importants
Pel·lícules relacionades
Epígraf
Dedicatòria
Primeres paraules
Citacions
Darreres paraules
Nota de desambiguació
Editor de l'editorial
Creadors de notes promocionals a la coberta
Llengua original
CDD/SMD canònics
LCC canònic

Referències a aquesta obra en fonts externes.

Wikipedia en anglès

Cap

D cal . Il para t que je le suis. Il est certain que je ne suis cal en rien. Apr s cinquante ans promener sa haute silhouette devant les cam ras ou sur les planches, Jean-Pierre Marielle se confie pour la premi re fois. Dans cette balade au coeur de son intimit , on croise les copains de toujours, Belmondo, Rochefort, Salavador et les autres, les auteurs v n r s, Ionesco, Camus, Echenoz, Calet, les jazzmen ador s. S'il demeure pour beaucoup le personnage culte des Galettes de Pont-Aven, il est tout autant l'aust re M. de Sainte-Colombe de Tous les matins du monde. Com dien d'exception. il pr f re les paradoxes aux vidences. Aussi l'aise dans la truculence, le burlesque, la fantaisie que dans la sobri t , la retenue et la profondeur. l'image de l'homme Jean-Pierre Marielle, solaire, jouisseur, fort en gueule, mais galement solitaire, discret et cultiv .Dans un joyeux bazar haut en couleurs, bons mots loufoques, traits d'esprit et anecdotes savoureuses composent l'autoportrait sensible de l'un des Grands ducs du cin ma fran ais.Ecoutez un extrait du livre offert par Audiolib

No s'han trobat descripcions de biblioteca.

Descripció del llibre
Sumari haiku

Debats actuals

Cap

Cobertes populars

Dreceres

Valoració

Mitjana: (2)
0.5
1
1.5
2 1
2.5
3
3.5
4
4.5
5

Ets tu?

Fes-te Autor del LibraryThing.

 

Quant a | Contacte | LibraryThing.com | Privadesa/Condicions | Ajuda/PMF | Blog | Botiga | APIs | TinyCat | Biblioteques llegades | Crítics Matiners | Coneixement comú | 204,459,152 llibres! | Barra superior: Sempre visible