IniciGrupsConversesMésTendències
Cerca al lloc
Aquest lloc utilitza galetes per a oferir els nostres serveis, millorar el desenvolupament, per a anàlisis i (si no has iniciat la sessió) per a publicitat. Utilitzant LibraryThing acceptes que has llegit i entès els nostres Termes de servei i política de privacitat. L'ús que facis del lloc i dels seus serveis està subjecte a aquestes polítiques i termes.

Resultats de Google Books

Clica una miniatura per anar a Google Books.

S'està carregant…

Cuando las rectas se vuelven curvas : las geometrías no euclideas

de Joan Gómez Urgellés

MembresRessenyesPopularitatValoració mitjanaConverses
401621,331CapCap
¿Qué aplicaciones tiene la geometría en el mundo en el que vivimos? Este libro nos muestra su esencial contribución a la perspectiva de los pintores, el diseño por ordenador, las resonancias magnéticas, el GPS, Google Earth... Desde los tiempos de Euclides, hace más de dos mil años, la geometría parecía ser una y sólo una. Sin embargo, nuevos desarrollos matemáticos han hecho añicos esta certeza, y planteado geometrías alternativas donde los universos se curvan vertiginosamente. Quizá parezca una locura, pero todos esos mundos existen, y nosotros los habitamos simultáneamente. Partiendo de Euclides este libro nos adentra en el sorprendente mundo de las geometrías no convencionales, de la mano de un gran divulgador que logra que conceptos a priori complejos y difíciles no se conviertan en un muro impenetrable. Con una encomiable capacidad para hacer accesible la geometría, el autor nos propone un recorrido por su historia, repasando las esenciales aportaciones de personajes como Lobachevski., Bolyai, Reimann y su geometría elíptica... hasta llegar a la geometría integral y computacional del siglo XXI, con sus aplicaciones a las nuevas tecnologías.… (més)
Cap
S'està carregant…

Apunta't a LibraryThing per saber si aquest llibre et pot agradar.

No hi ha cap discussió a Converses sobre aquesta obra.

Partiendo de Euclides, este libro nos adentra en el mundo de las geometrías no convencionales y repasando aportaciones esenciales de Lobachevski, Bolyai, Riemann hasta la geometría computacional
  hernanvillamil | Dec 16, 2019 |
Sense ressenyes | afegeix-hi una ressenya

Pertany a aquestes sèries

Has d'iniciar sessió per poder modificar les dades del coneixement compartit.
Si et cal més ajuda, mira la pàgina d'ajuda del coneixement compartit.
Títol normalitzat
Títol original
Títols alternatius
Data original de publicació
Gent/Personatges
Llocs importants
Esdeveniments importants
Pel·lícules relacionades
Epígraf
Dedicatòria
Primeres paraules
Citacions
Darreres paraules
Nota de desambiguació
Editor de l'editorial
Creadors de notes promocionals a la coberta
Llengua original
CDD/SMD canònics
LCC canònic

Referències a aquesta obra en fonts externes.

Wikipedia en anglès

Cap

¿Qué aplicaciones tiene la geometría en el mundo en el que vivimos? Este libro nos muestra su esencial contribución a la perspectiva de los pintores, el diseño por ordenador, las resonancias magnéticas, el GPS, Google Earth... Desde los tiempos de Euclides, hace más de dos mil años, la geometría parecía ser una y sólo una. Sin embargo, nuevos desarrollos matemáticos han hecho añicos esta certeza, y planteado geometrías alternativas donde los universos se curvan vertiginosamente. Quizá parezca una locura, pero todos esos mundos existen, y nosotros los habitamos simultáneamente. Partiendo de Euclides este libro nos adentra en el sorprendente mundo de las geometrías no convencionales, de la mano de un gran divulgador que logra que conceptos a priori complejos y difíciles no se conviertan en un muro impenetrable. Con una encomiable capacidad para hacer accesible la geometría, el autor nos propone un recorrido por su historia, repasando las esenciales aportaciones de personajes como Lobachevski., Bolyai, Reimann y su geometría elíptica... hasta llegar a la geometría integral y computacional del siglo XXI, con sus aplicaciones a las nuevas tecnologías.

No s'han trobat descripcions de biblioteca.

Descripció del llibre
Sumari haiku

Debats actuals

Cap

Cobertes populars

Dreceres

Valoració

Mitjana: Sense puntuar.

Ets tu?

Fes-te Autor del LibraryThing.

 

Quant a | Contacte | LibraryThing.com | Privadesa/Condicions | Ajuda/PMF | Blog | Botiga | APIs | TinyCat | Biblioteques llegades | Crítics Matiners | Coneixement comú | 204,442,192 llibres! | Barra superior: Sempre visible