IniciGrupsConversesMésTendències
Cerca al lloc
Aquest lloc utilitza galetes per a oferir els nostres serveis, millorar el desenvolupament, per a anàlisis i (si no has iniciat la sessió) per a publicitat. Utilitzant LibraryThing acceptes que has llegit i entès els nostres Termes de servei i política de privacitat. L'ús que facis del lloc i dels seus serveis està subjecte a aquestes polítiques i termes.

Resultats de Google Books

Clica una miniatura per anar a Google Books.

S'està carregant…

The Magic Mountain Vol. 1 (1924)

de Thomas MANN

MembresRessenyesPopularitatValoració mitjanaConverses
1302211,628 (4.4)Cap
Den unge Hans Castorp besøger i tiåret før 1. verdenskrig sin fætter på et mondænt, schweizisk tuberkulose-sanatorium, og dette steds egenartede atmosfære er rammen om en række tids- og kulturhistoriske diskussioner.
Cap
S'està carregant…

Apunta't a LibraryThing per saber si aquest llibre et pot agradar.

No hi ha cap discussió a Converses sobre aquesta obra.

Es mostren totes 2
La montaña mágica (Der Zauberberg, en el original alemán) es una novela de Thomas Mann que se publicó en 1924. Es considerada la novela más importante de su autor y un clásico de la literatura en lengua alemana del siglo XX que ha sido traducido a numerosos idiomas. Thomas Mann comenzó a escribir la novela en 1912, a raíz de una visita a su esposa en el Sanatorio Wald de Davos en el que se encontraba internada. La concibió inicialmente como una novela corta, pero el proyecto fue creciendo con el tiempo hasta convertirse en una obra mucho más extensa. La montaña mágica narra la estancia de su protagonista principal, el joven Hans Castorp, en un sanatorio de los Alpes suizos al que inicialmente había llegado únicamente como visitante. La obra ha sido calificada de novela filosófica, porque, aunque se ajusta al molde genérico del Bildungsroman o novela de aprendizaje, introduce reflexiones sobre los temas más variados, tanto a cargo del narrador como de los personajes (especialmente Naphta y Settembrini, los encargados de la educación del protagonista). Entre estos temas ocupa un lugar preponderante el del "tiempo", hasta el punto de que el propio autor la calificó de "novela del tiempo" (Zeitroman), pero también se dedican muchas páginas a discutir sobre la enfermedad, la muerte, la estética, la política, etc... La novela refleja el modelo de vida totalmente decadente de la burguesía europea en los años anteriores a la Primera Guerra Mundial. Así pues La montaña mágica no es sólo la mejor obra de Thomas Mann, sino también uno de los libros más importantes de rodos los tiempos. Esta novela es impresionante fresco de la Europa de principios del siglo XX, y también una de las más profundas y agudas exploraciones de la condición humana. La habilidad para mostrar las contradicciones sociales y espirituales de su época, la extrema sensibilidad en la construcción de personajes y la aguda erudición que despliega Thomas Mann en La montaña mágica convierten esta obra en una lectura que apela - y desafía - tanto a la sensibilidad como a la inteligencia de cualquier lector.
  Haijavivi | Jun 6, 2019 |
Nous sommes avant 1914. Une époque sans but, sans idéaux capables de mobiliser les énergies, c'est ce que diagnostique Thomas Mann. Hans Castorp quitte Hambourg pour visiter son cousin Joachim en cure de sanatorium à Davos. Il y séjournera sept ans. Ce lieu, fréquenté par la meilleure société, n'est pourtant pas exempt de fracture sociale. La fortune, la nationalité, la culture et la gravité de la maladie hiérarchisent et cloisonnent ce microcosme, cette petite société.
  vdb | Jan 20, 2012 |
Es mostren totes 2
Sense ressenyes | afegeix-hi una ressenya
Has d'iniciar sessió per poder modificar les dades del coneixement compartit.
Si et cal més ajuda, mira la pàgina d'ajuda del coneixement compartit.
Títol normalitzat
Informació del coneixement compartit en anglès. Modifica-la per localitzar-la a la teva llengua.
Títol original
Títols alternatius
Data original de publicació
Gent/Personatges
Llocs importants
Esdeveniments importants
Pel·lícules relacionades
Epígraf
Dedicatòria
Primeres paraules
Citacions
Darreres paraules
Nota de desambiguació
Informació del coneixement compartit en italià. Modifica-la per localitzar-la a la teva llengua.
1875-1955
Editor de l'editorial
Creadors de notes promocionals a la coberta
Llengua original
CDD/SMD canònics
LCC canònic

Referències a aquesta obra en fonts externes.

Wikipedia en anglès

Cap

Den unge Hans Castorp besøger i tiåret før 1. verdenskrig sin fætter på et mondænt, schweizisk tuberkulose-sanatorium, og dette steds egenartede atmosfære er rammen om en række tids- og kulturhistoriske diskussioner.

No s'han trobat descripcions de biblioteca.

Descripció del llibre
Sumari haiku

Biblioteca llegada: Thomas Mann

Thomas Mann té una Biblioteca llegada. Les Biblioteques llegades són biblioteques personals de lectors famosos, introduïdes per membres de LibraryThing del grup Legacy Libraries.

Mira el perfil llegat de Thomas Mann.

Pàgina d'autor de Thomas Mann.

Debats actuals

Cap

Cobertes populars

Dreceres

Valoració

Mitjana: (4.4)
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4 3
4.5
5 2

 

Quant a | Contacte | LibraryThing.com | Privadesa/Condicions | Ajuda/PMF | Blog | Botiga | APIs | TinyCat | Biblioteques llegades | Crítics Matiners | Coneixement comú | 204,628,345 llibres! | Barra superior: Sempre visible