IniciGrupsConversesMésTendències
Cerca al lloc
Aquest lloc utilitza galetes per a oferir els nostres serveis, millorar el desenvolupament, per a anàlisis i (si no has iniciat la sessió) per a publicitat. Utilitzant LibraryThing acceptes que has llegit i entès els nostres Termes de servei i política de privacitat. L'ús que facis del lloc i dels seus serveis està subjecte a aquestes polítiques i termes.

Resultats de Google Books

Clica una miniatura per anar a Google Books.

S'està carregant…

Y AL FINAL, LA GUERRA: LA AVENTURA DE LAS TROPAS ESPAÑOLAS EN IRAK

de Lorenzo Silva

MembresRessenyesPopularitatValoració mitjanaConverses
215,255,151 (4.5)Cap
Nayaf, 4 de abril de 2004. 12 horas. La base Al-Ándalus sufre el ataque de los milicianos del Ejército del Mahdi. Más de dos centenares de soldados españoles encuadrados enla División Mecanizadadeben movilizarse azarosamente, tomar posiciones y abrir fuego en un combate que durará horas y que supondrá el fin de la labor reconstructora de España en Irak. Los nuevos datos recogidos en la presente edición, corregida y aumentada, hablan de 250 muertos. Y al final, la guerra narra el antes y el después de aquellos soldados. Cómo llegaron a Irak, cómo lo vivieron y cómo se marcharon de un conflicto que ninguno se esperaba y que estuvo marcado por continuos ataques y emboscadas, principalmente a raíz de los combates del 4 de abril. Lorenzo Silva y Luis Miguel Francisco han logrado, a partir de testimonios y documentos inéditos, encajar un puzzle salpicado de disparos, coraje y muerte con un estilo trepidante. Nos ofrecen las vivencias de aquella guerra a través de una prosa que ha convertido a este libro en un clásico imprescindible sobre investigación de conflictos bélicos contemporáneos.… (més)
Afegit fa poc perezubiria, bibliest
Cap
S'està carregant…

Apunta't a LibraryThing per saber si aquest llibre et pot agradar.

No hi ha cap discussió a Converses sobre aquesta obra.

Nayaf, Irak, 4 de abril de 2004, 12 horas. La Base Al Ándalus es atacada por el ejército del Mahdi. Más de dos centenares de soldados españoles, pertenecientes en su mayoría a la División Mecanizada, se encuentran en pocos segundos en el fragor de un encarnizado combate. Aquel día supondrá la explosión de un conflicto gestado por unos invasores que desmantelaron un país sin acertar a prever cómo reconstruirlo, y en el que los militares españoles se vieron envueltos sin que en España se supiera cómo ni muchos entendieran por qué. A partir de ese día, los españoles, que sufren continuos ataques y son objeto de innumerables emboscadas, han de usar una y otra vez las armas para defender sus vidas contra una insurgencia fanatizada y suicida que llega a enviarles niños armados con lanzagranadas para atacarlos.Y al final, la guerra es el emocionante relato del quehacer de las tropas españolas en tierras de Irak, de lo que vivieron mientras duró la misión. Es una historia de guerra en la supuesta paz iraquí.
  bibliest | Jul 31, 2014 |
Sense ressenyes | afegeix-hi una ressenya
Has d'iniciar sessió per poder modificar les dades del coneixement compartit.
Si et cal més ajuda, mira la pàgina d'ajuda del coneixement compartit.
Títol normalitzat
Títol original
Títols alternatius
Data original de publicació
Gent/Personatges
Llocs importants
Esdeveniments importants
Pel·lícules relacionades
Epígraf
Dedicatòria
Primeres paraules
Citacions
Darreres paraules
Nota de desambiguació
Editor de l'editorial
Creadors de notes promocionals a la coberta
Llengua original
CDD/SMD canònics
LCC canònic

Referències a aquesta obra en fonts externes.

Wikipedia en anglès

Cap

Nayaf, 4 de abril de 2004. 12 horas. La base Al-Ándalus sufre el ataque de los milicianos del Ejército del Mahdi. Más de dos centenares de soldados españoles encuadrados enla División Mecanizadadeben movilizarse azarosamente, tomar posiciones y abrir fuego en un combate que durará horas y que supondrá el fin de la labor reconstructora de España en Irak. Los nuevos datos recogidos en la presente edición, corregida y aumentada, hablan de 250 muertos. Y al final, la guerra narra el antes y el después de aquellos soldados. Cómo llegaron a Irak, cómo lo vivieron y cómo se marcharon de un conflicto que ninguno se esperaba y que estuvo marcado por continuos ataques y emboscadas, principalmente a raíz de los combates del 4 de abril. Lorenzo Silva y Luis Miguel Francisco han logrado, a partir de testimonios y documentos inéditos, encajar un puzzle salpicado de disparos, coraje y muerte con un estilo trepidante. Nos ofrecen las vivencias de aquella guerra a través de una prosa que ha convertido a este libro en un clásico imprescindible sobre investigación de conflictos bélicos contemporáneos.

No s'han trobat descripcions de biblioteca.

Descripció del llibre
Sumari haiku

Debats actuals

Cap

Cobertes populars

Dreceres

Valoració

Mitjana: (4.5)
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5 1
5

Ets tu?

Fes-te Autor del LibraryThing.

 

Quant a | Contacte | LibraryThing.com | Privadesa/Condicions | Ajuda/PMF | Blog | Botiga | APIs | TinyCat | Biblioteques llegades | Crítics Matiners | Coneixement comú | 204,716,207 llibres! | Barra superior: Sempre visible