IniciGrupsConversesMésTendències
Cerca al lloc
Aquest lloc utilitza galetes per a oferir els nostres serveis, millorar el desenvolupament, per a anàlisis i (si no has iniciat la sessió) per a publicitat. Utilitzant LibraryThing acceptes que has llegit i entès els nostres Termes de servei i política de privacitat. L'ús que facis del lloc i dels seus serveis està subjecte a aquestes polítiques i termes.

Resultats de Google Books

Clica una miniatura per anar a Google Books.

No mires debajo de la cama de Juan Jose…
S'està carregant…

No mires debajo de la cama (edició 1999)

de Juan Jose Millas

MembresRessenyesPopularitatValoració mitjanaConverses
703376,426 (3.34)Cap
Una novela en la que los zapatos cobran vida y reflexionan sobre la convivencia en pareja. Los pies pertenecen a un mundo que no tiene nada que ver con el de las cabezas. Cuando cae la noche se reúnen en la cocina con unos tenis, unas pantuflas y un mocasín "viudo", calzado por un cojo. Juntos debaten sobre la divinidad de los pies y deciden emprender una arriesgada expedición al cementerio para rescatar al mocasín restante, que está enterrado con una pierna amputada. Los otros personajes (sobre las camas), como la juez Elena Rincón, Teresa la masajista y Vicente el quiropedista, se debaten entre la tentación de probar hormas diferentes a su naturaleza y sus miedos profundos, de los que destaca el de mirar debajo de la cama, pues sospechan que se trata de una dimensión ajena a la humana, un ecosistema con sus leyes y su ausencia de leyes, como todos los conjuntos biológicos.… (més)
Membre:Herrford.the.first
Títol:No mires debajo de la cama
Autors:Juan Jose Millas
Informació:Santillana USA Publishing Company (1999), Paperback, 207 páginas
Col·leccions:La teva biblioteca
Valoració:
Etiquetes:Cap

Informació de l'obra

No mires debajo de la cama de Juan José Millás

Cap
S'està carregant…

Apunta't a LibraryThing per saber si aquest llibre et pot agradar.

No hi ha cap discussió a Converses sobre aquesta obra.

Es mostren totes 3
A veces, algo tan cotidiano como un encuentro fortuito durante un trayecto en metro puede convertirse en el comienzo de una obsesión capaz de dar un nuevo sentido a la vida. Eso es lo que le ocurrirá a la juez Elena Rincón, uno de los mejores personajes femeninos creados por Juan José Millás a lo largo de una carrera literaria en la que abundan las mujeres inolvidables.
  Natt90 | Mar 20, 2023 |
Un alarde de imaginación. El autor escribe una novela que es leída por sus personajes creando una serie de planos que se entrelazan entre lo onírico y la realidad novelesca. Utilizar a zapatos, y pies, para reflexionar sobre relaciones interpersonales genera una atmósfera surrealista de la que el autor sale airoso. ¿Y el final?: abierto; como no podía ser de otro modo dado el maremagnum absurdo en que Millás ha navegado. Un final que genera duda sobre la impericia del autor para cerrar la trama o virtuosa proyección en consonancia con las elucubraciones de algunos personajes. Millás domina la técnica pero le falta emoción. ( )
  GilgameshUruk | Jul 17, 2022 |
Esta es una novela breve, que resulta demasiado larga. Casi la mitad es una narracion fantastica sobre la vida secreta de los zapatos cuando sus duenos duermen. Aburrida, muy aburrida! ( )
  alalba | Dec 2, 2011 |
Es mostren totes 3
Sense ressenyes | afegeix-hi una ressenya
Has d'iniciar sessió per poder modificar les dades del coneixement compartit.
Si et cal més ajuda, mira la pàgina d'ajuda del coneixement compartit.
Títol normalitzat
Títol original
Títols alternatius
Data original de publicació
Gent/Personatges
Llocs importants
Esdeveniments importants
Pel·lícules relacionades
Epígraf
Dedicatòria
Primeres paraules
Citacions
Darreres paraules
Nota de desambiguació
Editor de l'editorial
Creadors de notes promocionals a la coberta
Llengua original
CDD/SMD canònics
LCC canònic

Referències a aquesta obra en fonts externes.

Wikipedia en anglès

Cap

Una novela en la que los zapatos cobran vida y reflexionan sobre la convivencia en pareja. Los pies pertenecen a un mundo que no tiene nada que ver con el de las cabezas. Cuando cae la noche se reúnen en la cocina con unos tenis, unas pantuflas y un mocasín "viudo", calzado por un cojo. Juntos debaten sobre la divinidad de los pies y deciden emprender una arriesgada expedición al cementerio para rescatar al mocasín restante, que está enterrado con una pierna amputada. Los otros personajes (sobre las camas), como la juez Elena Rincón, Teresa la masajista y Vicente el quiropedista, se debaten entre la tentación de probar hormas diferentes a su naturaleza y sus miedos profundos, de los que destaca el de mirar debajo de la cama, pues sospechan que se trata de una dimensión ajena a la humana, un ecosistema con sus leyes y su ausencia de leyes, como todos los conjuntos biológicos.

No s'han trobat descripcions de biblioteca.

Descripció del llibre
Sumari haiku

Debats actuals

Cap

Cobertes populars

Dreceres

Valoració

Mitjana: (3.34)
0.5
1 1
1.5 1
2
2.5 1
3 6
3.5 1
4 3
4.5
5 3

Ets tu?

Fes-te Autor del LibraryThing.

 

Quant a | Contacte | LibraryThing.com | Privadesa/Condicions | Ajuda/PMF | Blog | Botiga | APIs | TinyCat | Biblioteques llegades | Crítics Matiners | Coneixement comú | 203,242,304 llibres! | Barra superior: Sempre visible