IniciGrupsConversesMésTendències
Cerca al lloc
Aquest lloc utilitza galetes per a oferir els nostres serveis, millorar el desenvolupament, per a anàlisis i (si no has iniciat la sessió) per a publicitat. Utilitzant LibraryThing acceptes que has llegit i entès els nostres Termes de servei i política de privacitat. L'ús que facis del lloc i dels seus serveis està subjecte a aquestes polítiques i termes.

Resultats de Google Books

Clica una miniatura per anar a Google Books.

S'està carregant…

El aprendizaje cooperativo en el aula

de David W. Johnson

MembresRessenyesPopularitatValoració mitjanaConverses
314,093,779 (4)Cap
Este libro presenta las estrategias para comenzar a poner en practica el aprendizaje cooperativo en el aula o bien para mejorar el empleo de esta importante herramienta didactica. El enfoque propuesto reemplaza la estructura basada en la competitividad por otra organizada en torno al trabajo en equipo y el alto rendimiento. Pero el trabajo en equipo sus ventajas y dificultades exige un analisis profundo y pautas claras para que sea efectivamente cooperativo. Esta propuesta le permitira al docente alcanzar varias metas importantes. Por un lado, elevar el rendimiento de todos sus alumnos tanto los de alto como los de bajo desempeno y, por otro, lo ayudara a establecer relaciones positivas entre los estudiantes, sentando asi las bases para una comunidad de aprendizaje en la que se valore la diversidad. Asimismo, a los alumnos les proporcionara las experiencias que necesitan para lograr un saludable desarrollo social, psicologico y cognitivo. El lector encontrara en esta paginas no solo liniamientos de trabajo para implementar en el aula sino el marco conceptual que fundamenta este novedoso enfoque pedagogico.… (més)
Afegit fa poc perFrancescJoan, tcanaleso, GiseBarea
Cap
S'està carregant…

Apunta't a LibraryThing per saber si aquest llibre et pot agradar.

No hi ha cap discussió a Converses sobre aquesta obra.

Este libro presenta las estrategias para poner en práctica el aprendizaje cooperativo en el aula. El enfoque propuesto reemplaza la estructura basada en la competitividad por otra organizada en torno al trabajo en equipo y el alto rendimiento. Pero el trabajo en equipo, con sus ventajas y dificultades, exige un análisis profundo y pautas claras para que sea efectivamente cooperativo, lineamientos de trabajo y conceptos teóricos que el lector podrá hallar en esta obra. ( )
  GiseBarea | Sep 8, 2016 |
Sense ressenyes | afegeix-hi una ressenya
Has d'iniciar sessió per poder modificar les dades del coneixement compartit.
Si et cal més ajuda, mira la pàgina d'ajuda del coneixement compartit.
Títol normalitzat
Títol original
Títols alternatius
Data original de publicació
Gent/Personatges
Llocs importants
Esdeveniments importants
Pel·lícules relacionades
Epígraf
Dedicatòria
Primeres paraules
Citacions
Darreres paraules
Nota de desambiguació
Editor de l'editorial
Creadors de notes promocionals a la coberta
Llengua original
CDD/SMD canònics
LCC canònic

Referències a aquesta obra en fonts externes.

Wikipedia en anglès

Cap

Este libro presenta las estrategias para comenzar a poner en practica el aprendizaje cooperativo en el aula o bien para mejorar el empleo de esta importante herramienta didactica. El enfoque propuesto reemplaza la estructura basada en la competitividad por otra organizada en torno al trabajo en equipo y el alto rendimiento. Pero el trabajo en equipo sus ventajas y dificultades exige un analisis profundo y pautas claras para que sea efectivamente cooperativo. Esta propuesta le permitira al docente alcanzar varias metas importantes. Por un lado, elevar el rendimiento de todos sus alumnos tanto los de alto como los de bajo desempeno y, por otro, lo ayudara a establecer relaciones positivas entre los estudiantes, sentando asi las bases para una comunidad de aprendizaje en la que se valore la diversidad. Asimismo, a los alumnos les proporcionara las experiencias que necesitan para lograr un saludable desarrollo social, psicologico y cognitivo. El lector encontrara en esta paginas no solo liniamientos de trabajo para implementar en el aula sino el marco conceptual que fundamenta este novedoso enfoque pedagogico.

No s'han trobat descripcions de biblioteca.

Descripció del llibre
Sumari haiku

Debats actuals

Cap

Cobertes populars

Dreceres

Valoració

Mitjana: (4)
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4 1
4.5
5

Ets tu?

Fes-te Autor del LibraryThing.

 

Quant a | Contacte | LibraryThing.com | Privadesa/Condicions | Ajuda/PMF | Blog | Botiga | APIs | TinyCat | Biblioteques llegades | Crítics Matiners | Coneixement comú | 203,242,026 llibres! | Barra superior: Sempre visible