IniciGrupsConversesMésTendències
Cerca al lloc
Aquest lloc utilitza galetes per a oferir els nostres serveis, millorar el desenvolupament, per a anàlisis i (si no has iniciat la sessió) per a publicitat. Utilitzant LibraryThing acceptes que has llegit i entès els nostres Termes de servei i política de privacitat. L'ús que facis del lloc i dels seus serveis està subjecte a aquestes polítiques i termes.

Resultats de Google Books

Clica una miniatura per anar a Google Books.

S'està carregant…

Marlon Brando (Spanish Edition)

de Richard Schickel

MembresRessenyesPopularitatValoració mitjanaConverses
2Cap5,252,109CapCap
En su juventud, Marlon Brando conocio el exito como todo el mundo suele sonarlo: desproporcionado, repentino, arrollador. Durante su madurez desprecio y acepto alternativamente sus propias dotes y las que el mundo insistia en atribuirle. Y en la vejez, su vida se ha visto conmovida por la tragedia. En este libro, Richar Schickel no solo cuenta todo esto, sino que lo hice enmarcandolo en la emocion, el peligro y la controversia de los anos en que Brando cuestiono y subvirtio las ideas que tenia todo el mundo acerca de la vida que debia llevar una estrella cinematografica. Y mas aun, el autor empieza recreando vivamente la epoca en que Brando llego a su mayoria de edad Hollywood en crisis, Norteamerica confundida entre el ansia de prosperidad y el conformismo de la guerra fria, el nacimiento de una nueva cultura juvenil que emergia del seno de otra cultura mas amplia, etc., para pasar luego a relatar con minuciosidad el proceso que le convirtio en algo mas que una estrella, en un mito cultural, una de esas raras figuras cuya vida publica invade permanentemente y en cierta medida conforma nuestras fantasias privadas. Al trazar esta andadura, Schickel encuadra la vida inquieta e inquietante de su personaje en el contexto de nuestras vidas, mostrando como Brando ha reflejado las esperanzas de su propia generacion, ha influido en las aspiraciones de quienes han seguido su carrera y, sobre todo, ha redefinido la relacion de su publico con el cine y con el estrellato cinematografico. Escribiendo en un tono unico a la vez intimo e ironico, derivado de su singular comprension de la historia cinematografica y social, Richard Schickel consigue asi una biografia unica, sin duda el libro mas completojamas escrito sobre la carrera vital y cinematografica de Marlon Brando.… (més)
Afegit fa poc perJordi_Camps
Cap
S'està carregant…

Apunta't a LibraryThing per saber si aquest llibre et pot agradar.

No hi ha cap discussió a Converses sobre aquesta obra.

Sense ressenyes
Sense ressenyes | afegeix-hi una ressenya
Has d'iniciar sessió per poder modificar les dades del coneixement compartit.
Si et cal més ajuda, mira la pàgina d'ajuda del coneixement compartit.
Títol normalitzat
Títol original
Títols alternatius
Data original de publicació
Gent/Personatges
Llocs importants
Esdeveniments importants
Pel·lícules relacionades
Epígraf
Dedicatòria
Primeres paraules
Citacions
Darreres paraules
Nota de desambiguació
Editor de l'editorial
Creadors de notes promocionals a la coberta
Llengua original
CDD/SMD canònics
LCC canònic

Referències a aquesta obra en fonts externes.

Wikipedia en anglès

Cap

En su juventud, Marlon Brando conocio el exito como todo el mundo suele sonarlo: desproporcionado, repentino, arrollador. Durante su madurez desprecio y acepto alternativamente sus propias dotes y las que el mundo insistia en atribuirle. Y en la vejez, su vida se ha visto conmovida por la tragedia. En este libro, Richar Schickel no solo cuenta todo esto, sino que lo hice enmarcandolo en la emocion, el peligro y la controversia de los anos en que Brando cuestiono y subvirtio las ideas que tenia todo el mundo acerca de la vida que debia llevar una estrella cinematografica. Y mas aun, el autor empieza recreando vivamente la epoca en que Brando llego a su mayoria de edad Hollywood en crisis, Norteamerica confundida entre el ansia de prosperidad y el conformismo de la guerra fria, el nacimiento de una nueva cultura juvenil que emergia del seno de otra cultura mas amplia, etc., para pasar luego a relatar con minuciosidad el proceso que le convirtio en algo mas que una estrella, en un mito cultural, una de esas raras figuras cuya vida publica invade permanentemente y en cierta medida conforma nuestras fantasias privadas. Al trazar esta andadura, Schickel encuadra la vida inquieta e inquietante de su personaje en el contexto de nuestras vidas, mostrando como Brando ha reflejado las esperanzas de su propia generacion, ha influido en las aspiraciones de quienes han seguido su carrera y, sobre todo, ha redefinido la relacion de su publico con el cine y con el estrellato cinematografico. Escribiendo en un tono unico a la vez intimo e ironico, derivado de su singular comprension de la historia cinematografica y social, Richard Schickel consigue asi una biografia unica, sin duda el libro mas completojamas escrito sobre la carrera vital y cinematografica de Marlon Brando.

No s'han trobat descripcions de biblioteca.

Descripció del llibre
Sumari haiku

Debats actuals

Cap

Cobertes populars

Dreceres

Valoració

Mitjana: Sense puntuar.

Ets tu?

Fes-te Autor del LibraryThing.

 

Quant a | Contacte | LibraryThing.com | Privadesa/Condicions | Ajuda/PMF | Blog | Botiga | APIs | TinyCat | Biblioteques llegades | Crítics Matiners | Coneixement comú | 204,505,241 llibres! | Barra superior: Sempre visible