IniciGrupsConversesMésTendències
Cerca al lloc
Aquest lloc utilitza galetes per a oferir els nostres serveis, millorar el desenvolupament, per a anàlisis i (si no has iniciat la sessió) per a publicitat. Utilitzant LibraryThing acceptes que has llegit i entès els nostres Termes de servei i política de privacitat. L'ús que facis del lloc i dels seus serveis està subjecte a aquestes polítiques i termes.

Resultats de Google Books

Clica una miniatura per anar a Google Books.

S'està carregant…

Heute bei uns zu Haus (1943)

de Hans Fallada

MembresRessenyesPopularitatValoració mitjanaConverses
251913,174 (4.67)Cap
"Zu Haus" ist der inzwischen berühmt gewordene Hans Fallada im Mecklenburgischen, in Carwitz. Auf seinem Bauernhof lebt er seit 1933 mit seiner Frau Suse und den Kindern Uli, Mücke und Achim. Von ihnen erzählt er hier und vom Alltag auf dem Lande, vom Hund Brumbusch, von Kühen, Pferden, Bienen, von Nachbarn, Haus- und Hofgehilfen und von den häuslichen Pflichten, den Sorgen und Nöten. Auch von denen am Schreibtisch. "Ruhe, jetzt wird gearbeitet!" ist dann das Donnerwort, das alles im Haus zum Schweigen bringt. Fallada malt diese Situationen in witzig-humorvoller Weise höchst anschaulich und vergnüglich aus. Das Buch, 1943 erschienen, setzt die Kindheits- und Jugenderinnerungen "Damals bei uns daheim" fort. 1943 veröffentlichte Hans Fallada (1893-1947) diesen Bericht aus dem Alltag des Autors 1929 bis 1942 (Taschenbuchausgabe bei Rowohlt vgl. BA 6/80, 188), der sozusagen die Fortsetzung der Kindheitserinnerungen "Damals bei uns daheim" ist (hier zuletzt BA 5/81, 231). Nach der Heirat mit seiner Frau Suse zieht er sich in die ländliche Idylle in Mecklenburg zurück. "Dieses Buch gibt Bilder aus dem Familienleben eines Schriftstellers auf dem Lande. Für meinen Geschmack ist es reichlich privat geraten", heißt es im Vorwort. Gut lesbare idyllische Geschichte einer Familie. (2) (LK/H: Haldenwanger)… (més)
Cap
S'està carregant…

Apunta't a LibraryThing per saber si aquest llibre et pot agradar.

No hi ha cap discussió a Converses sobre aquesta obra.

Marvellous, a pleasure. Wish there were more books written with such precise prose, such subtle observation. ( )
  Des2 | Mar 31, 2013 |
Sense ressenyes | afegeix-hi una ressenya
Has d'iniciar sessió per poder modificar les dades del coneixement compartit.
Si et cal més ajuda, mira la pàgina d'ajuda del coneixement compartit.
Títol normalitzat
Informació del coneixement compartit en alemany. Modifica-la per localitzar-la a la teva llengua.
Títol original
Títols alternatius
Data original de publicació
Gent/Personatges
Informació del coneixement compartit en alemany. Modifica-la per localitzar-la a la teva llengua.
Llocs importants
Informació del coneixement compartit en alemany. Modifica-la per localitzar-la a la teva llengua.
Esdeveniments importants
Pel·lícules relacionades
Epígraf
Dedicatòria
Primeres paraules
Informació del coneixement compartit en alemany. Modifica-la per localitzar-la a la teva llengua.
Am Anfang und am Ende dieses Buches und auf allen seinen übrigen Seiten ist von meiner Frau Suse die Rede - auch wo nicht von ihr gesprochen wird.
Citacions
Darreres paraules
Informació del coneixement compartit en alemany. Modifica-la per localitzar-la a la teva llengua.
Nota de desambiguació
Editor de l'editorial
Creadors de notes promocionals a la coberta
Llengua original
Informació del coneixement compartit en alemany. Modifica-la per localitzar-la a la teva llengua.
CDD/SMD canònics
LCC canònic

Referències a aquesta obra en fonts externes.

Wikipedia en anglès

Cap

"Zu Haus" ist der inzwischen berühmt gewordene Hans Fallada im Mecklenburgischen, in Carwitz. Auf seinem Bauernhof lebt er seit 1933 mit seiner Frau Suse und den Kindern Uli, Mücke und Achim. Von ihnen erzählt er hier und vom Alltag auf dem Lande, vom Hund Brumbusch, von Kühen, Pferden, Bienen, von Nachbarn, Haus- und Hofgehilfen und von den häuslichen Pflichten, den Sorgen und Nöten. Auch von denen am Schreibtisch. "Ruhe, jetzt wird gearbeitet!" ist dann das Donnerwort, das alles im Haus zum Schweigen bringt. Fallada malt diese Situationen in witzig-humorvoller Weise höchst anschaulich und vergnüglich aus. Das Buch, 1943 erschienen, setzt die Kindheits- und Jugenderinnerungen "Damals bei uns daheim" fort. 1943 veröffentlichte Hans Fallada (1893-1947) diesen Bericht aus dem Alltag des Autors 1929 bis 1942 (Taschenbuchausgabe bei Rowohlt vgl. BA 6/80, 188), der sozusagen die Fortsetzung der Kindheitserinnerungen "Damals bei uns daheim" ist (hier zuletzt BA 5/81, 231). Nach der Heirat mit seiner Frau Suse zieht er sich in die ländliche Idylle in Mecklenburg zurück. "Dieses Buch gibt Bilder aus dem Familienleben eines Schriftstellers auf dem Lande. Für meinen Geschmack ist es reichlich privat geraten", heißt es im Vorwort. Gut lesbare idyllische Geschichte einer Familie. (2) (LK/H: Haldenwanger)

No s'han trobat descripcions de biblioteca.

Descripció del llibre
Sumari haiku

Debats actuals

Cap

Cobertes populars

Dreceres

Valoració

Mitjana: (4.67)
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4 1
4.5
5 2

Ets tu?

Fes-te Autor del LibraryThing.

 

Quant a | Contacte | LibraryThing.com | Privadesa/Condicions | Ajuda/PMF | Blog | Botiga | APIs | TinyCat | Biblioteques llegades | Crítics Matiners | Coneixement comú | 203,209,763 llibres! | Barra superior: Sempre visible