IniciGrupsConversesMésTendències
Cerca al lloc
Aquest lloc utilitza galetes per a oferir els nostres serveis, millorar el desenvolupament, per a anàlisis i (si no has iniciat la sessió) per a publicitat. Utilitzant LibraryThing acceptes que has llegit i entès els nostres Termes de servei i política de privacitat. L'ús que facis del lloc i dels seus serveis està subjecte a aquestes polítiques i termes.

Resultats de Google Books

Clica una miniatura per anar a Google Books.

S'està carregant…

MA TETE EN L'AIR

de Danielle Chaperon

MembresRessenyesPopularitatValoració mitjanaConverses
1Cap7,793,295CapCap
La jeune narratrice a bien souvent, de son propre aveu, la tête dans les nuages. De retour d'un superbe voyage autour de la planète, elle énumère sur un mode poétique tout ce qu'elle a perdu à chacune de ses destinations: son chandail qui pique dans le mât du stade olympique, son maillot encore humide tout en bas d'une pyramide, ses trois malles en plein coeur du Taj Mahal, sa casquette préférée sur une vague de la Méditerranée, ses deux bottines sur le pont de Brooklyn, son chien Pitou en montant le Machu Picchu, son sourire sur le pont des Soupirs et son courage au deux millième étage de la tour de Pise. Ceci sans compter qu'elle a également perdu pied dans une maison hantée et perdu l'appétit. Un voyage autour du monde débordant d'humour et de poésie, qui est l'occasion de visiter quelques lieux emblématiques des différents continents. Tous sont présentés en quelques phrases sur la dernière page de l'album, qui invite par ailleurs les lecteurs à reprendre leur lecture depuis le début en précisant que chaque objet égaré a été dissimulé dans les panoramas. Le texte rimé d'une pimpante musicalité est superbement mis en images par des collages naïfs, rehaussés au pastel et à l'aquarelle, qui campent l'héroïne à lunettes dans des décors débordants de vie où le réel se teinte d'une touche de fantaisie et de douce folie absolument vivifiante. Un album magnifique aux multiples niveaux de lecture, qui est également l'occasion d'explorer les différentes significations du verbe "prendre", l'héroïne évoquant au passage son grand-père qui n'est plus. Des fiches pé.… (més)

Sense etiquetes

Cap
S'està carregant…

Apunta't a LibraryThing per saber si aquest llibre et pot agradar.

No hi ha cap discussió a Converses sobre aquesta obra.

Sense ressenyes
Sense ressenyes | afegeix-hi una ressenya
Has d'iniciar sessió per poder modificar les dades del coneixement compartit.
Si et cal més ajuda, mira la pàgina d'ajuda del coneixement compartit.
Títol normalitzat
Títol original
Títols alternatius
Data original de publicació
Gent/Personatges
Llocs importants
Esdeveniments importants
Pel·lícules relacionades
Epígraf
Dedicatòria
Primeres paraules
Citacions
Darreres paraules
Nota de desambiguació
Editor de l'editorial
Creadors de notes promocionals a la coberta
Llengua original
CDD/SMD canònics
LCC canònic

Referències a aquesta obra en fonts externes.

Wikipedia en anglès

Cap

La jeune narratrice a bien souvent, de son propre aveu, la tête dans les nuages. De retour d'un superbe voyage autour de la planète, elle énumère sur un mode poétique tout ce qu'elle a perdu à chacune de ses destinations: son chandail qui pique dans le mât du stade olympique, son maillot encore humide tout en bas d'une pyramide, ses trois malles en plein coeur du Taj Mahal, sa casquette préférée sur une vague de la Méditerranée, ses deux bottines sur le pont de Brooklyn, son chien Pitou en montant le Machu Picchu, son sourire sur le pont des Soupirs et son courage au deux millième étage de la tour de Pise. Ceci sans compter qu'elle a également perdu pied dans une maison hantée et perdu l'appétit. Un voyage autour du monde débordant d'humour et de poésie, qui est l'occasion de visiter quelques lieux emblématiques des différents continents. Tous sont présentés en quelques phrases sur la dernière page de l'album, qui invite par ailleurs les lecteurs à reprendre leur lecture depuis le début en précisant que chaque objet égaré a été dissimulé dans les panoramas. Le texte rimé d'une pimpante musicalité est superbement mis en images par des collages naïfs, rehaussés au pastel et à l'aquarelle, qui campent l'héroïne à lunettes dans des décors débordants de vie où le réel se teinte d'une touche de fantaisie et de douce folie absolument vivifiante. Un album magnifique aux multiples niveaux de lecture, qui est également l'occasion d'explorer les différentes significations du verbe "prendre", l'héroïne évoquant au passage son grand-père qui n'est plus. Des fiches pé.

No s'han trobat descripcions de biblioteca.

Descripció del llibre
Sumari haiku

Debats actuals

Cap

Cobertes populars

Dreceres

Gèneres

Sense gènere

Classificació Decimal de Dewey (DDC)

308Social sciences Social Sciences; Sociology and anthropology [No longer used]

Valoració

Mitjana: Sense puntuar.

Ets tu?

Fes-te Autor del LibraryThing.

 

Quant a | Contacte | LibraryThing.com | Privadesa/Condicions | Ajuda/PMF | Blog | Botiga | APIs | TinyCat | Biblioteques llegades | Crítics Matiners | Coneixement comú | 207,082,122 llibres! | Barra superior: Sempre visible