IniciGrupsConversesMésTendències
Cerca al lloc
Aquest lloc utilitza galetes per a oferir els nostres serveis, millorar el desenvolupament, per a anàlisis i (si no has iniciat la sessió) per a publicitat. Utilitzant LibraryThing acceptes que has llegit i entès els nostres Termes de servei i política de privacitat. L'ús que facis del lloc i dels seus serveis està subjecte a aquestes polítiques i termes.

Resultats de Google Books

Clica una miniatura per anar a Google Books.

S'està carregant…

La rivincita di Yanez (1913)

de Emilio Salgari

Sèrie: Pirates of Malaysia (11)

MembresRessenyesPopularitatValoració mitjanaConverses
312769,862 (3)Cap
Yanez de Gomera: Portoghese salvato dalla Tigre della Malesia, ovvero il famoso e famigerato Sandokan, è il rajah dell'Assam, semispodestato dell'ex rajah. Nella storia non compare largamente, se non in buona parte dell'inizio del libro e nell'ultimo capitolo. Sarà in questo libro che riconquisterà il suo impero, che si va sgretolando da tre romanzi.Sandokan: Soprannominato Tigre della Malesia, è un personaggio semi-secondario in questo libro dell'immensa saga. Arriverà in aiuto di Yanez nei primi capitoli, e con le sue mitragliatrici metterà in fuga gli uomini del Rajah fino all'arrivo dei montanari di Sadhja, fedeli al portoghese.Rajaputo: Quest'uomo, di cui non si conosce il nome, è una delle guardie élite del Rajah bianco, l'unica rimastagli fedele, dopo la corruzione degli altri mille rajaputi. È un enorme uomo, fortissimo.Kammamuri: È un maharatto conosciuto dal pirata nei primi libri della saga, durante la lotta contro i thugs indiani. Sarà inviato da Yanez a chiedere aiuto ai montanari di Sadhja, mentre lui cerca di impedire l'assalto dei nemici. Amico del Rajaputo.Personaggi secondari: Tremal-naik: Padrone di Kammamuri, si è stranamente separato da lui per assistere Yanez nella difesa suprema. Non svolge azioni importanti all'interno della storia.Gurù: Sacerdote incontrato dal Maharatto e dal Rajaputo, durante la fuga verso nord. Li guiderà nel territorio attinente alla sua pagoda fino all'arrivo dei montanari.Wan Horn: Dottore olandese scovato da Sandokan. Coltiva i bacilli del colera e li libererà nell'accampamento nemico, facendo numerose vittime.… (més)
Cap
S'està carregant…

Apunta't a LibraryThing per saber si aquest llibre et pot agradar.

No hi ha cap discussió a Converses sobre aquesta obra.

Es mostren totes 2
En algunas ediciones españolas, el libro ha sido dividido en dos volúmenes: En los junglares de la India y La venganza de Yañez. Aquí lo hemos mantenido unido como en el original. Yañez se ha refugiado en las inmensas alcantarillas de la ciudad junto con una veintena de hombres, y espera la llegada de Sandokán. Este último llega de Malasia con cien dayakos y malasios a caballo, y cuatro elefantes en cada uno de los cuales hay una ametralladora. Pero son muy pocos en comparación con los veinte mil hombres del Rajah. Legalmente ésta es la última novela del ciclo Indomalayo escrito por Emilio Salgari. Posteriormente, después de su muerte algunos autores continuaron la saga.
  Natt90 | Nov 9, 2022 |
380-10
  gutierrezmonge | Oct 18, 2022 |
Es mostren totes 2
Sense ressenyes | afegeix-hi una ressenya

Pertany a aquestes sèries

Contingut a

Has d'iniciar sessió per poder modificar les dades del coneixement compartit.
Si et cal més ajuda, mira la pàgina d'ajuda del coneixement compartit.
Títol normalitzat
Informació del coneixement compartit en italià. Modifica-la per localitzar-la a la teva llengua.
Títol original
Títols alternatius
Data original de publicació
Gent/Personatges
Llocs importants
Esdeveniments importants
Pel·lícules relacionades
Epígraf
Dedicatòria
Primeres paraules
Citacions
Darreres paraules
Nota de desambiguació
Editor de l'editorial
Creadors de notes promocionals a la coberta
Llengua original
CDD/SMD canònics
LCC canònic

Referències a aquesta obra en fonts externes.

Wikipedia en anglès

Cap

Yanez de Gomera: Portoghese salvato dalla Tigre della Malesia, ovvero il famoso e famigerato Sandokan, è il rajah dell'Assam, semispodestato dell'ex rajah. Nella storia non compare largamente, se non in buona parte dell'inizio del libro e nell'ultimo capitolo. Sarà in questo libro che riconquisterà il suo impero, che si va sgretolando da tre romanzi.Sandokan: Soprannominato Tigre della Malesia, è un personaggio semi-secondario in questo libro dell'immensa saga. Arriverà in aiuto di Yanez nei primi capitoli, e con le sue mitragliatrici metterà in fuga gli uomini del Rajah fino all'arrivo dei montanari di Sadhja, fedeli al portoghese.Rajaputo: Quest'uomo, di cui non si conosce il nome, è una delle guardie élite del Rajah bianco, l'unica rimastagli fedele, dopo la corruzione degli altri mille rajaputi. È un enorme uomo, fortissimo.Kammamuri: È un maharatto conosciuto dal pirata nei primi libri della saga, durante la lotta contro i thugs indiani. Sarà inviato da Yanez a chiedere aiuto ai montanari di Sadhja, mentre lui cerca di impedire l'assalto dei nemici. Amico del Rajaputo.Personaggi secondari: Tremal-naik: Padrone di Kammamuri, si è stranamente separato da lui per assistere Yanez nella difesa suprema. Non svolge azioni importanti all'interno della storia.Gurù: Sacerdote incontrato dal Maharatto e dal Rajaputo, durante la fuga verso nord. Li guiderà nel territorio attinente alla sua pagoda fino all'arrivo dei montanari.Wan Horn: Dottore olandese scovato da Sandokan. Coltiva i bacilli del colera e li libererà nell'accampamento nemico, facendo numerose vittime.

No s'han trobat descripcions de biblioteca.

Descripció del llibre
Sumari haiku

Debats actuals

Cap

Cobertes populars

Dreceres

Valoració

Mitjana: (3)
0.5
1
1.5
2 1
2.5
3 1
3.5
4 1
4.5
5

Ets tu?

Fes-te Autor del LibraryThing.

 

Quant a | Contacte | LibraryThing.com | Privadesa/Condicions | Ajuda/PMF | Blog | Botiga | APIs | TinyCat | Biblioteques llegades | Crítics Matiners | Coneixement comú | 204,504,094 llibres! | Barra superior: Sempre visible