IniciGrupsConversesMésTendències
Cerca al lloc
Aquest lloc utilitza galetes per a oferir els nostres serveis, millorar el desenvolupament, per a anàlisis i (si no has iniciat la sessió) per a publicitat. Utilitzant LibraryThing acceptes que has llegit i entès els nostres Termes de servei i política de privacitat. L'ús que facis del lloc i dels seus serveis està subjecte a aquestes polítiques i termes.

Resultats de Google Books

Clica una miniatura per anar a Google Books.

S'està carregant…
MembresRessenyesPopularitatValoració mitjanaConverses
1011,842,655 (5)Cap
Nous sommes a Ecorcheville, sur les bords du Styx, connu pour etre le fleuve des morts. Tout y est presque normal. Il pleut des salamandres, l esclavage n a pas ete aboli, des automates permettent aux citoyens desesperes de se suicider, les fils de famille roulent a tombeau ouvert sur la corniche d une Riviera desaffectee. Mais la comme partout ailleurs, les ambitions humaines animent les habitants d un univers qui pourrait etre le notre. Dans la cite des secrets et des mensonges, herissee de tourelles gothiques, gouvernee par deux clans, Benoit Brise reve. Fils adoptif eleve en solitaire, il cherche son pere. Cette quete intime lui fera rencontrer l amour, apercevoir Charon le passeur du fleuve, habiter des palais, se lier d amitie avec un faune trop affectueux. Au terme de ce voyage a la recherche de lui-meme, Benoit saura que son destin etait scelle depuis toujours."… (més)
Cap
S'està carregant…

Apunta't a LibraryThing per saber si aquest llibre et pot agradar.

No hi ha cap discussió a Converses sobre aquesta obra.

Un monument du fantastique à la française, ce bouquin est fantastique, vous en ressortirez plein d'images, de rêves et de désenchantement. La mort est omniprésente, compagne permanente de l'homme, ici elle est partout, il faut dire qu'habiter en face du séjour des morts de l'autre coté du styx est une bonne manière de ne jamais l'oublier. Il y a du vian chez Chateaureynaud, il y a la trace des surréalistes, de la poésie, du fantastique digne d'un poe, un peu de maupassant aussi. Ce n'est pas le livre le plus facile à lire tant l'ambiance est lourde, vous retrouverez votre adolescence pourrie, ses questions, son désir de mort, ses angoisses vis à vis du sexe, son gout de l'étrange. Une critique lourde de la société du spectacle et du déni de démocratie, de la folie des élites et un dernier pied de nez de la camarde qui ne se laisse jamais capturer ni mettre en décret.
EN ce monde qui se rêve contrôlé par les gagnants ce bouquin est de salubrité publique. Bonne lecture. ( )
  PUautomne | Jun 12, 2018 |
Sense ressenyes | afegeix-hi una ressenya
Has d'iniciar sessió per poder modificar les dades del coneixement compartit.
Si et cal més ajuda, mira la pàgina d'ajuda del coneixement compartit.
Títol normalitzat
Títol original
Títols alternatius
Data original de publicació
Gent/Personatges
Llocs importants
Esdeveniments importants
Pel·lícules relacionades
Epígraf
Dedicatòria
Primeres paraules
Citacions
Darreres paraules
Nota de desambiguació
Editor de l'editorial
Creadors de notes promocionals a la coberta
Llengua original
CDD/SMD canònics
LCC canònic

Referències a aquesta obra en fonts externes.

Wikipedia en anglès

Cap

Nous sommes a Ecorcheville, sur les bords du Styx, connu pour etre le fleuve des morts. Tout y est presque normal. Il pleut des salamandres, l esclavage n a pas ete aboli, des automates permettent aux citoyens desesperes de se suicider, les fils de famille roulent a tombeau ouvert sur la corniche d une Riviera desaffectee. Mais la comme partout ailleurs, les ambitions humaines animent les habitants d un univers qui pourrait etre le notre. Dans la cite des secrets et des mensonges, herissee de tourelles gothiques, gouvernee par deux clans, Benoit Brise reve. Fils adoptif eleve en solitaire, il cherche son pere. Cette quete intime lui fera rencontrer l amour, apercevoir Charon le passeur du fleuve, habiter des palais, se lier d amitie avec un faune trop affectueux. Au terme de ce voyage a la recherche de lui-meme, Benoit saura que son destin etait scelle depuis toujours."

No s'han trobat descripcions de biblioteca.

Descripció del llibre
Sumari haiku

Debats actuals

Cap

Cobertes populars

Dreceres

Valoració

Mitjana: (5)
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5 1

Ets tu?

Fes-te Autor del LibraryThing.

 

Quant a | Contacte | LibraryThing.com | Privadesa/Condicions | Ajuda/PMF | Blog | Botiga | APIs | TinyCat | Biblioteques llegades | Crítics Matiners | Coneixement comú | 204,459,774 llibres! | Barra superior: Sempre visible