IniciGrupsConversesMésTendències
Cerca al lloc
Aquest lloc utilitza galetes per a oferir els nostres serveis, millorar el desenvolupament, per a anàlisis i (si no has iniciat la sessió) per a publicitat. Utilitzant LibraryThing acceptes que has llegit i entès els nostres Termes de servei i política de privacitat. L'ús que facis del lloc i dels seus serveis està subjecte a aquestes polítiques i termes.

Resultats de Google Books

Clica una miniatura per anar a Google Books.

S'està carregant…

Felix Droese: Ich habe Anne Frank umgebracht. Ein Aufstand der Zeichen. (kunststück).

de Michael Schwarz

MembresRessenyesPopularitatValoració mitjanaConverses
1Cap7,662,328CapCap
Nach Beuys, Baselitz, Graubner und Polke vertritt Felix Droese 1988 die Bundesrepublik Deutschland auf der Biennale in Venedig: eine bedeutende Auszeichnung für den 1950 geborenen Künstler. Für eine andere renommierte Großveranstaltung, die documenta 7, entwickelte Droese 1981 die Arbeit "Ich habe Anne Frank umgebracht", ein monumentaler Papier-Schnitt, mit dem der Künstler die Frage der Mitverantwortung an der Ermordung von Millionen Juden in der Zeit der nationalsozialistischen Herrschaft stellt. Mit diesem Ansatz gehört Droese zu jenen Künstlern, die die Hoffnung auf die Zukunft mit Erfahrungen aus der Geschichte begründen. Nur mit dieser Erfahrung wird es gelingen, in der Gegenwart zu bestehen. "Ich habe Anne Frank umgebracht" behandelt den Opfertod in der Tradition christlicher Ikonografie, die von Droese umgedeutet, verändert, säkularisiert wird. Ausgehend vom bildnerischen Bestand möchte die Untersuchung den komplexen Bezügen dieser zentralen Arbeit im Oeuvre Droeses nachgehen und darlegen, wie innovativ und politisch zeitgenössische Kunst sein kann.… (més)
Afegit fa poc perDihem
Cap
S'està carregant…

Apunta't a LibraryThing per saber si aquest llibre et pot agradar.

No hi ha cap discussió a Converses sobre aquesta obra.

Sense ressenyes
Sense ressenyes | afegeix-hi una ressenya

Pertany a aquestes col·leccions editorials

Has d'iniciar sessió per poder modificar les dades del coneixement compartit.
Si et cal més ajuda, mira la pàgina d'ajuda del coneixement compartit.
Títol normalitzat
Títol original
Títols alternatius
Data original de publicació
Gent/Personatges
Informació del coneixement compartit en alemany. Modifica-la per localitzar-la a la teva llengua.
Llocs importants
Esdeveniments importants
Pel·lícules relacionades
Epígraf
Dedicatòria
Primeres paraules
Citacions
Darreres paraules
Nota de desambiguació
Editor de l'editorial
Creadors de notes promocionals a la coberta
Llengua original
CDD/SMD canònics
LCC canònic

Referències a aquesta obra en fonts externes.

Wikipedia en anglès

Cap

Nach Beuys, Baselitz, Graubner und Polke vertritt Felix Droese 1988 die Bundesrepublik Deutschland auf der Biennale in Venedig: eine bedeutende Auszeichnung für den 1950 geborenen Künstler. Für eine andere renommierte Großveranstaltung, die documenta 7, entwickelte Droese 1981 die Arbeit "Ich habe Anne Frank umgebracht", ein monumentaler Papier-Schnitt, mit dem der Künstler die Frage der Mitverantwortung an der Ermordung von Millionen Juden in der Zeit der nationalsozialistischen Herrschaft stellt. Mit diesem Ansatz gehört Droese zu jenen Künstlern, die die Hoffnung auf die Zukunft mit Erfahrungen aus der Geschichte begründen. Nur mit dieser Erfahrung wird es gelingen, in der Gegenwart zu bestehen. "Ich habe Anne Frank umgebracht" behandelt den Opfertod in der Tradition christlicher Ikonografie, die von Droese umgedeutet, verändert, säkularisiert wird. Ausgehend vom bildnerischen Bestand möchte die Untersuchung den komplexen Bezügen dieser zentralen Arbeit im Oeuvre Droeses nachgehen und darlegen, wie innovativ und politisch zeitgenössische Kunst sein kann.

No s'han trobat descripcions de biblioteca.

Descripció del llibre
Sumari haiku

Debats actuals

Cap

Cobertes populars

Dreceres

Valoració

Mitjana: Sense puntuar.

Ets tu?

Fes-te Autor del LibraryThing.

 

Quant a | Contacte | LibraryThing.com | Privadesa/Condicions | Ajuda/PMF | Blog | Botiga | APIs | TinyCat | Biblioteques llegades | Crítics Matiners | Coneixement comú | 203,212,188 llibres! | Barra superior: Sempre visible