IniciGrupsConversesMésTendències
Cerca al lloc
Aquest lloc utilitza galetes per a oferir els nostres serveis, millorar el desenvolupament, per a anàlisis i (si no has iniciat la sessió) per a publicitat. Utilitzant LibraryThing acceptes que has llegit i entès els nostres Termes de servei i política de privacitat. L'ús que facis del lloc i dels seus serveis està subjecte a aquestes polítiques i termes.

Resultats de Google Books

Clica una miniatura per anar a Google Books.

S'està carregant…

L'enfant de Bruges (1999)

de Gilbert Sinoué

MembresRessenyesPopularitatValoració mitjanaMencions
1625168,262 (3.33)1
Un relato de suspenso en la Europa renacentistaBrujas, 1441. Poco antes de morir, el gran pintor flamenco Van Eyck confiesa a su hijo y pupilo, Jan, el secreto de una tecnica que revolucionara el mundo de la pintura: el nuevo metodo ofrece un secado rapido del lienzo y garantiza una excelente resistencia al tiempo. Van Eyck pide a su hijo que no desvele nada, pues intuye que esa posible perdurabilidad de la pintura a lo largo de los siglos sera vista con recelo por cierto sector de la sociedad. Mientras, en Florencia, Cosme de Medicis intenta descubrir quien se halla detras de un extrana serie de asesinatos en las que todas las victimas estan relacionadas con el mundo del arte. El hecho no solo confirma las sospechas de Van Eyck sino que ademas lo convierten, junto con Jan, en objetivo potencial de los criminales. Tras el saqueo de la casa familiar, Jan descubre que el legado de su padre esconde otras sorpresas y debe emprender la huida. No tardara en comprender que se halla en el centro de una conspiracion que alcanza a las mas altas esferas y se vera envuelto en unos acontecimientos en los que incluso las vidas de Enrique de Portugal y Cosme de Medicis estan en juego.… (més)
Cap
S'està carregant…

Apunta't a LibraryThing per saber si aquest llibre et pot agradar.

No hi ha cap discussió a Converses sobre aquesta obra.

» Mira també 1 menció

Es mostren totes 5
Brujas, 1441. Poco antes de morir, el gran pintor flamenco Van Eyck confía a Jan, su hijo y pupilo, el secreto de una técnica que revolucionará el mundo de la pintura. Se trata de un método nuevo que ofrece un secado rápido del lienzo y garantiza una excelente resistencia al paso del tiempo. Van Eyck pide a su hijo que no desvele nada, pues intuye que esa posible perdurabilidad de la pintura a lo largo de los siglos será vista con recelo por cierto sector de la sociedad. Mientras, en Florencia, Cosme de Médici intenta descubrir quién se halla detrás de una extraña serie de asesinatos en la que todas las víctimas están relacionadas con el mundo del arte. El método revolucionario de secado no sólo confirma las sospechas de Van Eyck, sino que además convierte a Jan en el objetivo potencial de los criminales, por lo que éste debe abandonar la ciudad belga.
  Natt90 | Mar 29, 2023 |
Bruges, 1441.
Arvorando um ar misterioso, o indicador pousado nos lábios, Jan Van Eyck sussurrara: Pequeno, temos de saber calar-nos, principalmente quando sabemos.
Quem poderia então suspeitar de que, por trás da recomendação do mestre flamengo, se escondia o Grande Segredo?
Através das brumas da Flandres e da luminosidade ofuscante da Toscânia, uma criança vai confrontar-se com uma tenebrosa conspiração. Um mundo oculto, cheio de trevas, que terá de enfrentar com a inocência por única arma.
Por que querem a sua morte?
Que sabe ela que nunca deveria ter sabido?
Por que razão pintores de génio, aprendizes, ourives, pensadores e arquitectos são perseguidos por assassinos invisíveis?
Quais são os misteriosos laços que os ligam entre si e os empurram gradualmente para a beira do abismo?
São estas as perguntas a que o menino de Bruges deverá tentar responder se não quiser, também ele, desaparecer na noite.
  Jonatas.Bakas | Apr 23, 2021 |
Un giallo che ha tutti i colori di una tavolozza fiamminga: avvincente, misterioso, avventuroso, ma anche dolce.
Da leggere tutto d'un fiato: per gli amanti della pittura, ma anche per i profani. ( )
  LaPizia | Aug 3, 2017 |
Un roman historique et policier qui nous entraine au cœur des Renaissances flamande et italienne, nous fait côtoyer Jan van Eyck, Ghiberti, Brunelleschi, Fra Angelico et Donatello, et (re)prendre conscience à quel point les inventions de l'imprimerie et de la peinture à l'huile, ainsi que les grandes découvertes ont boulversé l'Europe d'alors. Un véritable voyage dans le temps et dans l'histoire de l'art. ( )
  Steph. | Jul 26, 2015 |
Très bonne intrigue qui se passe au temps des grands peintres flamands et des grandes découvertes, en 1441, à Bruges et à Florence. Le livre est très bien documenté et l'auteur fait passer les différentes explications techniques nécessaires dans les dialogues. ( )
  Louve_de_mer | Feb 18, 2012 |
Es mostren totes 5
Sense ressenyes | afegeix-hi una ressenya

Pertany a aquestes col·leccions editorials

Has d'iniciar sessió per poder modificar les dades del coneixement compartit.
Si et cal més ajuda, mira la pàgina d'ajuda del coneixement compartit.
Títol normalitzat
Informació del coneixement compartit en italià. Modifica-la per localitzar-la a la teva llengua.
Títol original
Títols alternatius
Data original de publicació
Gent/Personatges
Llocs importants
Informació del coneixement compartit en italià. Modifica-la per localitzar-la a la teva llengua.
Esdeveniments importants
Pel·lícules relacionades
Epígraf
Dedicatòria
Primeres paraules
Citacions
Darreres paraules
Nota de desambiguació
Editor de l'editorial
Creadors de notes promocionals a la coberta
Llengua original
CDD/SMD canònics
LCC canònic

Referències a aquesta obra en fonts externes.

Wikipedia en anglès

Cap

Un relato de suspenso en la Europa renacentistaBrujas, 1441. Poco antes de morir, el gran pintor flamenco Van Eyck confiesa a su hijo y pupilo, Jan, el secreto de una tecnica que revolucionara el mundo de la pintura: el nuevo metodo ofrece un secado rapido del lienzo y garantiza una excelente resistencia al tiempo. Van Eyck pide a su hijo que no desvele nada, pues intuye que esa posible perdurabilidad de la pintura a lo largo de los siglos sera vista con recelo por cierto sector de la sociedad. Mientras, en Florencia, Cosme de Medicis intenta descubrir quien se halla detras de un extrana serie de asesinatos en las que todas las victimas estan relacionadas con el mundo del arte. El hecho no solo confirma las sospechas de Van Eyck sino que ademas lo convierten, junto con Jan, en objetivo potencial de los criminales. Tras el saqueo de la casa familiar, Jan descubre que el legado de su padre esconde otras sorpresas y debe emprender la huida. No tardara en comprender que se halla en el centro de una conspiracion que alcanza a las mas altas esferas y se vera envuelto en unos acontecimientos en los que incluso las vidas de Enrique de Portugal y Cosme de Medicis estan en juego.

No s'han trobat descripcions de biblioteca.

Descripció del llibre
Sumari haiku

Debats actuals

Cap

Cobertes populars

Dreceres

Valoració

Mitjana: (3.33)
0.5
1 3
1.5
2 2
2.5
3 4
3.5 5
4 6
4.5 1
5 3

Ets tu?

Fes-te Autor del LibraryThing.

 

Quant a | Contacte | LibraryThing.com | Privadesa/Condicions | Ajuda/PMF | Blog | Botiga | APIs | TinyCat | Biblioteques llegades | Crítics Matiners | Coneixement comú | 204,456,312 llibres! | Barra superior: Sempre visible